آیا به اطلاعاتی در مورد ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارید؟

۵ بازديد

مصرف روزانه یک ویتامین می تواند راهی فوق العاده برای افزایش سلامتی و مکمل رژیم غذایی شما باشد. به خواندن چند نکته عالی که می تواند کمک کند ادامه دهید.

کلسیم برای استحکام استخوان های شما ضروری است. همچنین برای بهترین اثر باید مقدار مناسبی ویتامین D داشته باشید. شما می توانید در معرض نور خورشید، مکمل ها و قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرید. اینها به افزایش جذب کلسیم بدن شما کمک می کنند.

هر مکملی که حاوی روغن باشد باید همراه با چربی مصرف شود، باید در وعده غذایی مصرف شود. ویتامین‌های K و A نمونه‌هایی از مکمل‌هایی هستند که فقط باید با غذا مصرف شوند، زیرا در آن زمان راحت‌تر جذب می‌شوند. زمانی که غذایی که با چربی می خورید بهتر جذب می شوند.

شیر و قرار گرفتن در معرض نور خورشید دو راه عالی برای دریافت ویتامین D هستند. اگر شیر نمی نوشید یا زمانی را در خارج از منزل می گذرانید، به مکمل ویتامین D فکر کنید. این ویتامین به محافظت از استخوان ها و قوی نگه داشتن آنها کمک می کند.

بسیاری از ما متوجه می شویم که بدن شروع به درد می کند و دلیل آن را نمی فهمیم. روغن ماهی و ویتامین E هر دو این توانایی را دارند که به نرم شدن ماهیچه های شما در هنگام گرفتگی کمک کنند.

آهن برای گلبول های قرمز بسیار مهم است. این سلول ها اکسیژن را از مکانی به مکان دیگر انتقال می دهند. زنان معمولاً به دوز بیشتری از آهن نیاز دارند. اگر دچار خستگی یا مشکلات تنفسی هستید ممکن است دچار کمبود آهن باشید.

ما اغلب تمام تلاش خود را می کنیم تا سالم غذا بخوریم، اما بودجه ما این اجازه را نمی دهد. ویتامین‌ها و مواد معدنی به بدن شما کمک می‌کنند تا مواد غذایی ناخواسته‌ای را که مصرف می‌کنید بهتر بسوزانند تا سالم‌تر بمانند.

ویتامین A مهم است زیرا یک آنتی اکسیدان است که عملکرد سیستم ایمنی و لکه های قرمز را تقویت می کند. با این حال، اگر بیش از حد مصرف کنید، می تواند سمی باشد، بنابراین از حد مجاز برای این ویتامین تجاوز نکنید. شما می توانید ویتامین A را از هویج و کدو حلوایی دریافت کنید.

ویتامین C در مرکبات فراوان است. اگر رژیم غذایی شما مقدار توصیه شده روزانه را در رژیم غذایی آنها دریافت نمی کند، می توان مکمل ها را مصرف کرد. این ویتامین مهم می تواند به درمان و پیشگیری از سرماخوردگی و عفونت های پوستی کمک کند. مطالعات همچنین نشان می دهد که ویتامین C ممکن است به افرادی که از بیماری آلزایمر رنج می برند، کمک کند.

مهم است که هر اطلاعاتی را که در رابطه با ویتامین ها و مکمل های ویتامین به دست می آورید به درستی تحقیق کنید. همیشه اطلاعاتی را که به دست می آورید زیر سوال ببرید. اگر مطمئن نیستید، با پزشک خود صحبت کنید.

کربنات کلسیم خود را با وعده های غذایی خود مصرف کنید. سیترات کلسیم را می توان زمانی که معده شما خالی است مصرف کرد، اما کربنات کلسیم نیاز به خوردن غذا با آن دارد. اگر با معده خالی مصرف شود، از طریق جذب ناکارآمد آن را هدر خواهید داد.

آیا می دانید که افسردگی می تواند با سطوح پایین اسیدهای چرب امگا 3 ایجاد شود و منیزیم  می تواند منجر به افسردگی شود؟ امگا 3 یک مکمل محبوب در سراسر جهان است. از سلامت مغز و سایر عملکردهای بدن پشتیبانی می کند. منیزیم مکملی است که می تواند به بدن شما برای حفظ آرامش کمک کند.
یک مولتی ویتامین بخرید و ببینید چه نتایج عالی می گیرید!

تا جایی که ممکن است وعده‌های غذایی تازه را بپزید و آن‌ها را فقط زمانی درست کنید که می‌خواهید در آن نشسته غذا بخورید.

مکمل‌های روی می‌توانند به شما در مبارزه با مواردی مانند سرماخوردگی یا آنفولانزا کمک کنند. این عنصر کمیاب مهم ایمنی را افزایش می دهد تا بدن بتواند با عفونت های انگلی، گوش ها و عفونت های دستگاه تنفسی تحتانی مبارزه کند. روی همچنین به جلوگیری از مشکلات چشمی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا کمک می کند. روی می تواند به صورت موضعی یا خوراکی مصرف شود.

شیر سویا یک راه عالی برای گیاهخواران  است. این ماده دارای مقدار زیادی از هر دو ماده مغذی است اما از حیوانات ساخته نشده است. آنلاین تحقیق کنید و بهترین ها را بیابید.

ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا در دنیای پرشتاب امروزی سالم بمانیم. مصرف مکمل های ویتامین و مواد معدنی می تواند دنیای متفاوتی را ایجاد کند. از توصیه های مقاله بالا استفاده کنید تا مطمئن شوید که مکمل صحیح را حل کرده اید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.