لبخند زیبا

۶ بازديد
نکات ساده برای ایجاد لبخند خیره کننده

اگر توانایی پرداخت هزینه های دندانپزشکی زیبایی را ندارید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ این نکات آسان برای سفید کردن دندان می تواند به شما کمک کند تا بتوانید تغییراتی در ظاهر دندان های خود ایجاد کنید.

لیموی تازه را می توان به عنوان یک عامل سفید کننده طبیعی خوب برای دندان ها استفاده کرد. یک تکه پوست لیمو را بردارید و هر روز آن را به دندان های خود بمالید. پوست لیمو دندان های شما را بدون سختی محصولات شیمیایی سفید می کند.

سفید کردن با لیزر یکی از موثرترین روش‌های درمانی دندان‌های شماست. این ممکن است سریع ترین راه برای بازگشت دندان های شما به رنگ سفید اولیه خود باشد. یک ماده سفید کننده روی دندان ها اعمال می شود، سپس از لیزر برای فعال شدن استفاده می شود. این فرآیند تقریباً پنج یا شش درجه و به سرعت دندان های شما را روشن می کند.

توت فرنگی می تواند به عنوان راهی برای سفید کردن طبیعی دندان های شما به طور طبیعی استفاده شود. ترکیبات طبیعی موجود در توت فرنگی بدون استفاده از مواد سفید کننده خشن دندان ها را سفید می کند.

روغن نارگیل ارگانیک را می توان به عنوان یک عامل سفید کننده استفاده کرد. برای دندان هایی که به میزان قابل توجهی سفیدتر هستند، مقدار کمی روغن نارگیل را بردارید و آن را به شدت در دهان خود بمالید. پس از گذشت 10 دقیقه یا بیشتر، دهان خود را بشویید و به طور معمول مسواک بزنید. فقط بعد از چند روز نتیجه را خواهید دید.

برای مشاهده نتایج ممکن است مجبور شوید از چندین روش درمانی استفاده کنید.

برای کمک به ایجاد ظاهری سفیدتر، یک سیب بخورید. غذاهای ترد و سبزیجات دارای کیفیت ساینده ای هستند که می توانند به شما کمک کنند بدون آسیب رساندن به مینای دندان، دندان های خود را تمیز کنید.

شراب قرمز تأثیر بسیار منفی بر ظاهر دندان ها دارد. رنگ های عمیق شراب قرمز به مینای دندان شما راه پیدا می کند و آنها را تغییر رنگ می دهد. تنها راه برای کاهش واقعی این مشکل، کاهش مقدار شراب قرمز است.

سعی کنید دندان های خود را با توت فرنگی له شده یا آب توت فرنگی مسواک بزنید تا به سفیدی آن کمک کنید. این روش یک روش نسبتا ارزان برای به دست آوردن لبخند زیبا است.

باید بدانید که هر محلول سفید کننده فقط دندان های طبیعی را سفید می کند. هر گونه تغییر دندانی که به راحتی قابل مشاهده باشد، مانند تاج، ایمپلنت یا روکش، سفید نخواهد شد. سفید کردن دندان های طبیعی ممکن است باعث شود کارهای دندانی انجام شده به خوبی ظاهر نشوند.

برخی از کیت های سفید کننده دندان در خانه می توانند لثه های شما را آزار دهند یا باعث افزایش حساسیت شوند. اگر این اتفاق افتاد، محصولی با پراکسید کمتر بخرید. این عوارض جانبی در مدت کوتاهی پس از تعویض از بین خواهند رفت.

به محض بیدار شدن از خواب، دندان های خود را مسواک بزنید و دوباره درست قبل از خواب مسواک بزنید.

برای داشتن لبخندی سفیدتر باید قهوه خود را کم کنید. ممکن است انجام این کار سخت باشد، اما قهوه یکی از دلایل اصلی تغییر رنگ دندان ها است و برای درمان هایی که استفاده می کنید مضر است. به جای قهوه، شکلات داغ را در نظر بگیرید.

جویدن جعفری یا گشنیز تازه می تواند به شما کمک کند دندان های سفیدتری داشته باشید. این گیاهان دارای اجزایی هستند که به طور فعال با میکروب ها و باکتری ها مبارزه می کنند که در غیر این صورت ممکن است منجر به تغییر رنگ شوند. اما مطمئن شوید که از آن به عنوان جایگزین خمیر دندان استفاده نکنید.

یک دهانشویه سفید کننده خوب نیز بسیار مفید است. اکثر دهانشویه های سفید کننده معروف که دندان ها را سفید می کنند دارای پراکسید هیدروژن برای سفید کردن دندان ها هستند. قبل از مسواک زدن، دهان خود را دو بار در روز به مدت حدود 30 ثانیه بشویید.

غذاهای تیره می توانند دندان های شما را لکه دار کنند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید از ایجاد لک جلوگیری کنید، جویدن آدامس بدون قند بعد از غذا است.

استفاده از مسواک مناسب بهترین راه برای مسواک زدن و تمیز کردن دندان هاست. مسواک برقی در برابر پلاک و لکه بسیار موثر است. این می تواند دندان های شما را به طور کامل کند و آنها را سفیدتر کند.

سعی کنید مقدار نوشابه را محدود کنید. رنگ های مصنوعی که برای رنگ دادن به نوشابه هایی از این نوع استفاده می شود می تواند دندان های شما را لکه دار کند. سایر مواد  موجود در نوشابه می توانند به مینای مینای دندان شما آسیب زیادی وارد کنند. این امر می تواند احتمال چسبندگی هر لکه ای را بسیار بیشتر کند. نوشیدن بیش از حد نوشابه باعث می‌شود که سفید کردن دندان‌ها سخت‌تر شود.

مصرف نوشابه و شراب خود را کاهش دهید. هر دوی این ها می توانند باعث تغییر رنگ دندان ها شوند، بنابراین با ننوشیدن این نوشیدنی ها از ایجاد لکه جلوگیری کنید. اگر آنها را می نوشید، بلافاصله بعد از آن با یک خمیر دندان با کیفیت مسواک بزنید تا هرگونه تغییر رنگ را به حداقل برسانید.

شما باید مراقب باشید که مایعات تیره و اسیدی را از نی برای نوشیدنی های خود استفاده کنید. نوشیدنی های سرد که رنگ زیادی دارند  استفاده از نی از تماس مایعات و تغییر رنگ دندان ها جلوگیری می کند.

پوست پرتقال را به همراه مقداری برگ خشک  شده به صورت پودر خرد کنید. پودر را با کمی آب مخلوط کرده و برای مسواک زدن دندان های خود استفاده کنید. این ترکیب همچنین ممکن است به جلوگیری از پوسیدگی یا بیماری لثه کمک کند.

با انجام چند مرحله ساده می توانید دندان های خود را به تنهایی درخشان کنید. داشتن دندان های سفیدتر در مدت زمان کوتاهی کاملا امکان پذیر است، به خصوص اگر از این نکات استفاده کنید. از محصولات سفید کننده به درستی استفاده کنید و هر روز بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید.